העבודה על הקולנוע התיעודי הייתה העבודה שהכי נהנתי לעשות מבין כל העבודות.

קולנוע תיעודי הוא מקום להראות את האמת, וכן כאשר התאפשר לי לנתח סרט תיעודי, בחרתי בסרט "זה אח שלי" אשר מראה את מציאות חייהם של אחים לאחים אוטיסטים.

בעבודה למדתי תת סוגי הז'אנרים של הקולנוע התיעודי, על תפקיד הבמאי בסרט, מהו אופן הגשת הנושא, והאם הסרט מוצג מנקודת מבט סובייקטיבית או אובייקטיבית.

למדתי מושגים טכניים רבים אשר לא שמתי לב אליהם בצפייה בסרטים דוקומנטרים לכן- כמו סאונד, עריכה, קריינות, תאורה, צילום כולי. אמצעים אלו מעשירים את הסרט ואת המסר המוצג בו.

הזירה על הקולנוע התיעודי הייתה מאוד מהנה, מעשירה ואפילו חווייתית עבורי, באמת הרגשתי כאילו אני כותבת ניתוח על הסרט לעיתון ונסחפתי עם הכתיבה והניתוח שלי.

החלק שהכי אהבתי בעבודה הוא החלק בו הייתי צריכה לספר על איזה סרט תיעודי אני הייתי יוצרת על מנת לשנות סיטואציה חברתית ששגויה בעניי.